2012年2月15日 星期三

11-2-2012 (11日目) - 吉原san感謝日

今日第一件事就係去郵局部ATM攞錢。我本郵貯銀行存摺,人哋有埋個套俾你

背面
佢哋好方便係接受存摺提款ga...(當然都要密碼la。部機上第一個濶入口)
所有攞錢存錢、check户口結餘、過户、交費用一部機可以做哂

攞完錢諗住經過share house擺低本存摺去toliet再出去睇下出電話d plan,出去摷緊個袋之際吉原san就埋黎問我去邊,之後佢就自動拯英幫我一齊睇(真係同佢哋有d綠份)。
真係電訊公司大巡遊,首先去最近嗰2間(Softbank,au):之後去布施駅後面既NTT DoCoMo,再去Aeon 裏面既b mobile同E MOBILE。格暈利與弊後佢既結論係要上網check吓b mobile個plan海外機用唔用到同埋E MOBILE係最抵。お手伝って誠に感謝致しました!!~~(認真感謝你既幫忙)

之後佢返share house先,我就去近鉄百貨裏面間書店睇吓邊本旅遊書啱洗,睇完再去買MisterDonut答謝吉原san幫我去暈咁多間電訊公司格價。

返到去冇攞出黎影,費事俾人食唔衛生。就講吓裏面係乜la,當中買左件黑芝麻用"米"粉造既期間限定Donut(類似袋上左上角灰黑色嗰俾)、情人節限定心形白色椰絲Donut同心形粉紅色Donut俾佢。全部100円/pc。
儲分換禮品咭
都睇左一粒鐘格日本兩大國內旅遊書出版社まっぷる(Mapuru)同るるぷ(RuRuPu),最後買左尼本るるぷ出版社既京阪神900円
影完出返廳見到佢哋...擺低袋Donut後佢哋就"自動埋位"影lar,
蓧原san整緊晚餐
吉原san(右)揀左白色Donut食緊
Namba san(中)好鐘意攬住碌柱講野
叫吉原san(右)食埋佢,佢都揀埋心形粉紅色Donut。果然嗰2件心形吸引到佢,黑芝麻嗰件佢留番俾我,用米造少少煙韌都幾好食。
成日好自信咁,大我2個月仲扮o靚仔!~(笑)
倒天婦羅汁先...
佢碗傑作天婦羅烏冬
Namba san睇緊我本京阪神書
之後食ハヤシ汁(Hayashi,類似洋葱汁)火腿炒蛋飯
都唔算貴169円10個
摷下d資料食埋宵夜感謝日就完lar

沒有留言:

張貼留言