2012年2月18日 星期六

14-2-2012 (ニ週目) - 唔做唔會錯

今日決定去b-mobile度睇吓先,去到有位師奶sales就好有耐性解釋個plan俾我知,我諗住佢都係屬非iphone派用既大Prepaid Card plan我部香港帶過黎既Samsung Galaxy W就應該可以la,我已經同佢講話個plan既通訊制式係同我部機一樣應該對應到,之後佢打去問office嗰邊d人好幾次回答我唔同既問題,最後都係答海外手機佢哋真係唔能夠答實可唔可以用到,另外一個男人就話日本有SIM lock又叫我send email去問helpdesk嗰邊問下,佢亦都再三聲明,連佢哋都真係唔知用唔用到佢都唔會謬謬然俾你簽一年約,就算你肯博佢又肯俾你簽都應該過唔到審查嗰關。但暫時我睇過既對我尼講唯獨AEON尼個plan係1年約得尼又平又可以俾多1個月月費就可以免罰金既選擇,所以而家只可以confirm埋自己部機係SIM free既話先再試問多次作最後嘗試,餚左超耐...明明係同香港一樣3G 2100MHz通訊頻率、支援HSUPA通訊制式兼SIM free,都可以話因為日本有SIM lock既關係大家係SIM free都唔肯定用唔用到,真係只可嘆息唔做就唔會錯...



咁我唯有要托屋企人問香港嗰邊confirm一下我部機有冇SIM lock先,再攞埋隔離檔既EMOBILE張野番去睇多次就已經差不多係時候返去send去b-mobile個email度問下同食飯。

睇過E MOBILE之後發現無論打去邊個台或固網都免你300次10min既通話,over10min先18.9円/30秒,基本上撇除覆蓋率外係最平
唔上山下海既話(覆蓋唔到)1695円/月plan,2年約,解約費9975円係OK既
今晚食印Hachi牌印度風咖喱,印度風都唔會似印度咖喱味,所謂印度風都係日式咖喱味多少少香料味同加左我唔太like既豆落去,麻麻...













佢哋真係興情人節饋贈朱古力俾大家一齊分享,左為吉田san送,右為BORI san(匈牙利女仔)送既,之後連井上san都黎送朱古力擺滿個cake stand度俾我哋分享,品嘗尼d朱古力對我尼個孤無寡物尼講都算係一種感受情人節既唯一途徑...

之後得知自己部機係SIM free就明日暫且繼續去問多次出唔出到plan,唔得既話就過隔離EMOBILE度出plan。

沒有留言:

張貼留言