2012年2月17日 星期五

12-2-2012 (12日目) - 手機plan鑽研日

今日預左唔出去,亦都冇乜好出la,一日唔搞掂個電話一日都冇心情出去玩。一開電視就講番福島週邊城市既情況。lunch,泡菜炒麵,都幾ok,加私伙甜口泡菜(食完尼盒永不錄用,去買Cher san盒正泡菜)
不過大家又唔洗咁擔心,已經係上年4月30日既情況
個報道員去左一d災後逃離左返番去既人度探訪
字幕寫住好靚既貓貓
就係尼位乜教授攞住個sensor去左測右測
睇完就入番房繼續消化吓昨日吉原san講既野,俾我既suggest喺我部機work唔work。"温書"温到頭都暈埋...(日本既手機plan複雜過香港加上日本國內有SIM lock,需要時間去理解當中利與弊。)
Dinner:茄汁肉醬意粉(d Hachi牌醬包有245g比一般牌子多200g多45g夠撈1札半大約150g意粉啱哂我d多汁派)+雞漢堡扒
食緊既時侯又做緊EXILE魂,喺情人節前夕唱番一d屬唔同年代couple選出黎既難忘情歌
尼首30至40歲couple選既best5中第4位既"再見很愛的人"
EXILE企埋一邊俾佢地表演
之後仲有尼首喺1985年我個年代都聽唔少既"Darling I want you,你竟不知....."既原唱日文版,竟然會係50代以上夫婦選出黎,佢哋真係夠young!
後段
Wa!~跟住尼個無人不識,連呀彭貴人睇到都嗌Teresa(佢係台灣人當然最有共嗚la)
"任時光怱怱流去~我只在乎你"日文版 -->連日文歌名都差唔多意思,一聽就知係"我只在乎你
歌詞~現在只能愛你~
食完就入房上吓網就諗起見咁耐都冇自己出現過喺d相度,自拍下俾你哋睇下近排既我la~ ^^
整幅寸樣先...
再黎番幅純真既~haha~ ^^
玩完無聊自拍就寫埋blog就瞓lu...

2 則留言: