2012年2月12日 星期日

5-2-2012 (5日目) - 悠閒簡短的一個星期天


今曰星期日冇乜野做(要做都冇得你做,多數閂門)就諗住出去行吓,出街前就喺玄關度撞到篠原san,同佢傾談中得知原來佢大我2個月,係大學既時侯讀過3個月國語,喺貿易公司做仲識幾句tim。

佢啱啱買完野返黎,俾我連番"盤問"一番
Shinohara takeshi(篠原 剛),之前住東京秋葉原嗰邊,佢仲強調d電車男反而唔會住喺秋葉原(我都知你唔會係XX男^^),學校就喺新宿,不折不扣既東京都出身
右面係D室多左昨日新入住既石崎日本女仔既通告,左面我嗰張仲未收起
傾左幾句後就出去。隨意影下...落去就係駐輪場。左邊應該係條輸送帶,右邊雖然佢寫住危險,叫人落車推車落去,但係我都見到有位呀叔照坐住架單車吊腳咁滑落去,佢d技術已經好純熟咁
隨意一影,尼個車站出口會經常經過
個近鉄商場叫Lonmall布施,包埋小型近鉄百貨在內
隨意一影,左下為starbucks coffee
布地下單車停車場(駐輪場)
駐輪場入口
之後就諗住想買d食糧,就走去Sunday食品超市度買左d野。再去番之前冇上過去睇既"呵爛"(コーナン/KOHNAN)100円corner,冇乜啱洗就去樓梯間諗住落番去,
喺コーナン(Kohnan home centre)裏面既100円corner,與香港個Jusco$10plaza同賣日本Daiso既產品,並且100円未連稅,即要105円

尼張野喺屋企都有,我掛左喺大門度,都幾靈,至少今次成功獲批
Working Holiday visa已見其效,真係算大志願成其就


呵爛賣埋巨雪糕筒兼聚鐵

但又見仲有得上去就好奇地上去睇下,原來係停車場,但就見到部雪糕自販機,就買左一個一路行一路食返歸。


大阪燃氣既廣告板。我覺得佢係上户彩...唔知啱唔啱呢?


喺"疑似上户彩"對面既雪糕自販機

有限定味...


我俾佢既藍色吸引到揀左佢

幅相又幾乎係實物原大,比想像般細,不過算la佢同一罐自販機既汽水一樣價冇得要求咁多亦都俾幅相冇咁藍。味道就重波子汽水味

間"呵爛"有租借俾客人用既自家貨車。聽Hou san(彭貴人)講3000円租1日for 客

佢既專用位
返到去就煮之前喺業務SUPER度買158円既日本版"辛辣麵BLACK"黎試吓...

今日買既野

日本版"辛辣麵BLACK",130g比普通版120g最平88円貴d但多d,
多左牛骨湯粉,佢都有寫住美味既秘密就係尼包粉。

辛辣麵BLACK+69円4條既好香獅子狗+蟹栁。包牛骨湯粉的確做到貼近韓國料理店整嗰d湯味
之後差唔多到12點幾又係宵夜既時候lar,宵夜係山崎朱古力方飽,塊飽就算係6片裝都係厚切兼邊位少少脆唔會好似香港d方飽皮咁令你唔想食切走佢,我鍾意搽牛油加練奶再配明治"おいしい牛乳(美味牛乳)",好滿足!~

1塊未真正滿足,再黎多塊學佢幅相斜切牛油鋪上去,大滿足!!~

食完玩吓尼個神野,無聊完就諗住明日去嘗試搞銀行户口。
喺SUNDAY超市度攞既o靚仔面具,應該係應節番昨日講過既惠方節
俾大家睇吓個效果^o^
我將佢掛左上窗,用黎鎮住對面既墓地^^(其實尼度好好,就算share house隔離係昨日影過既墓地,佢地唔會好似中國人咁放埋張相上去,而且喺日本民居隔離對正墓地係好普遍,根本一d都唔值得恐佈)

沒有留言:

張貼留言