2012年2月12日 星期日

4-2-2012 (4日目) - 深入庶民地區捐窿捐罅周圍貢

今日早d起身影下間share house俾大家睇,
玄關隔離就係Salon Room
另一面
放左本訪客記錄薄同pass

訪客記錄薄,寫住朋友黎就請記低


揭開裏面見蓧原san個女朋友石井敦子勁揾佢(笑)

介紹番間share house由初頭40年既殘舊搖身一變徹底翻新成為今日既模樣。尼樣野我問過井上さん(屋主),佢話初頭俾人做室內設計既時候,個designer用American style去玩,即係粗擴兼wild,佢唔鍾意,可能係因為冇warm既feel,佢就建議用藝術感做元素,因而取名アルト(ART)

通知大家尼度多左我入黎住既通告,放左喺玄關面前同釘左喺飯廳
communication board度


Salon Room(門口影入去,即係for大家坐埋聯誼既地方,喺正我間房
隔離,但係都冇人入去聯誼,通常都走去飯廳嗰邊有電視可以一齊睇
一齊傾計),嗰張黑白花pattern椅好有Laura Ashley影子,但屬IKEA。
講起尼張椅又講起Laura Ashley,井上san話都有去天王寺嗰間阿倍
野分店度行


基本上我會叫佢做簽約室或會議室

Salon Room既Message 板,俾每個入居者寫低你既感覺,寫乜都得。但好明顯屬A號室嗰格既我係未寫ga(諗緊寫乜好,左右銘或者對尼度既感覺咁la...

廁所門一入去嗰度


地下男廁既模樣,唔洗講梗係冇女嗰邊d相la,唔係俾人以為係
變態佬pang我走...


係塊一早會預暖定俾你既有暖水洗pad裝置既廁板,喺日本好多地方
都只你視為基本設備。,同埋第一日入黎井上さん已經教如果真係用
得有d污糟既話就噴下有支清潔消毒既清潔劑落去,咁我相信每個人
都好聽話自律先keep得到個toilet咁乾淨兼冇臭味(仲要係男仔,你知
男仔有d鐘意週圍fea ga la),所以用得好舒服。(好過喺屋企嗰個一
坐落去凍冰冰)

冲涼房,有3個,只有地下有。用既時勃過去就會見到"使用中"表示有人用緊

入面前段為脫衣室,後面先至係浴室,佢度浴室摺門唔透風,冲涼既
時候唔會覺得凍


入面尼舊野原本要收100円5min既shower,但因之前住客投訴冬天冇
水出好凍就荒廢左,之後加番3000円落水電煤雜費嗰度。我用黎擺
洗頭水、沐浴露都幾好。個花灑出水夠猛熱水穩定供應,我好滿意

門後面寫住沖完涼之後請清理番去水位既頭髮同垃圾(我每次都有做,唔係會俾人歧視ga)

左面係我既貴人ホウさん住既E室,前面入去就係飯廳

飯廳,從門口影過去。2個日本人都唔記得乜名

由厨房影過去

共用雪櫃同冰櫃,放入去既野需寫番個名,隔離d吸塵機都係共用
上1樓既樓梯

飯廳行出去既小休憩處亦都係吸煙區


飯廳隔離既厨房,設備好齊全,碗碟杯、煎pan、煲麵煲、刀叉,
清潔用品都齊,自炊派會好鐘意

微波爐焗爐、電水壺飯煲通通齊,入黎住基本上帶對私家筷子就應付到。紫色道門出去就係Laundry
另一角度

Laundry有2部洗衣機1部乾衣,唯一缺點係衫時凍冰冰


1樓,前面係騎樓

個騎樓用黎曬被。地下有個火機,可能係Namba san留低方便佢"差電"(可能屈左佢^^)
望出去既長榮幼稚園


Powder Room(化粧室),喺騎樓隔離。有熱水供應兼風筒(不過唔夠
我自己個1600W PHILIPS咁勁兼冇集風咀,我冇用)


另一面


1樓走廊,左面就係頭先上黎條樓梯


走廊尾懶寫意咁,應該係純擺景冇人坐

擺景櫈上窗望出去(右)
擺景櫈上窗望出去(左)

擺景櫈側既屋頭樓梯


屋頭樓梯地下望上去

外觀,隔離藍色係韓國人會館
門牌


喺日本每家每户或大廈都會劃出一處做垃圾收集處,唔會學香港咁周
街擺影响市容又唔衛生

影完出去諗住去貢下好昭和feel好重既本町商店街嗰邊睇下,中途影吓日間布施駅付近既模樣...

share house過少少既墓地

墓地內既供奉神位,後面就係share house。入去影完我都有
拜一拜say個bye


share house條街燈柱牌

share house條街望出去既PoPo Avenue商店街
咁真係又幾genki(元氣)既

間123 Pachinko由朝到晚都咁多單車伯住,不過間野又真係幾旺
日本有尼d咁既迷你高爾夫球車黎俾老人家代步
123入面
PoPo Avenue商店街舖,au係日本頭3大電訊公司
PoPo Avenue商店街舖,softbank都係日本頭3大電訊公司之一,個老細仲係喺日本好有名呀爺嗰代華人留低落地生根後既企業家孫正義,震災時仲捐好多$,都正義ge
中段十字路口
十字路口對埋既MisterDonut同和菓子舖,後段商店街叫布施12番街
MisterDonut條橫街過d有香港Times square citysuper裏面既大阪王將餃子店,喺東大阪尼度好庶民feel,想試下
布施12番街裏
布施12番街裏
站前一影入到去真係感受到好昭和同庶民既感覺。

本町商店街裏面
個呀伯襯哂尼度
本町商店街中段
本町商店街中段後d既向橫發展既三条通
再過d既食料品超市
到街尾又見到有呀婆揸佢架私家座駕去買野行到街尾出黎又別有洞天,就係庶民感覺更甚,於是再直入睇下佢地d殘屋舊區,

本町商店街出面
圍棋象棋館研究完之後就再去另外一邊睇,嗰邊正常d,有好多住民出入,環境好d。貢完就出返去広小路出面,行過上次去東京嗰次喺新宿差不多每日都經過但都冇食過既CoCo壹番屋咖喱,就決定入去試吓係咪與別不同。

又多一間大型食料品超市
街頭間和服店

街頭個供奉位

CoCo壹番屋咖喱連鎖店

CoCo壹番屋咖喱裏面

我揀左直2行下3嗰個

吉列牛肉咖喱飯(780円)加多隻温泉蛋(70円),d咖喱香料味好香,真係比一般日式咖喱為重,塊吉列牛我幾欣賞,肉質都叫做唔錯,配埋溫泉蛋d蛋漿黎食會錦上添花一d。都叫做黎到大阪第一次豪,我冇再加100円配野飲,飲水都已經滿足。
仲有醃蘿蔔可以任加,我都有落d,但感覺上冇大幫助


仲有自家調理即食包同咖喱磚賣

食完出黎就再入番去本町商店街嗰便記得有個牌寫住向前行會有淺草寺,大阪都有淺草寺?!好奇心駒使下就貢去睇下,

出番黎又車站chop幅

入到中段見到尼個牌

所謂既"關西淺草寺",唔知係咪同前日睇到嗰台話轎有關
入面個摸樣(隔住玻璃影)

寺外對出有壇咁既野

見到不外如是之後就過去電車橋隔住既另外嗰邊商店街行,尼條仲比頭先條長,d舖頭都係賣同日常生活息息相關既野,都係肉屋、青果店、文具店、藥房、居酒屋etc...又行到街尾出去大街,嗰面有d工場冇乜特別。

電車橋另外一邊既長商店街
Car Carrier,我好鐘意日本既商用車,又乾淨,keep得又新,睇到尼d車對於儲Tomica既人會好有共嗚
中途見到香港同日本好常見既寵物食品、用品公司Doggyman

有提供Drive through(即駛架車埋去個車用counter買完揸番走嗰d)既麥記

覺得冇乜特別之後仲未天黑,就醒起可以去業務SUPER(一間以賣for餐廳份量做招來既超市)行吓,好心急睇吓有冇平野食賣,就立即急腳返番去share house個communication board度睇下井上san釘住嗰張簡圖,入腦後就即刻出去。


對於想慳錢既WHJ族基本上都會拜訪佢—業務SUPER

業務SUPER真面目,上面仲寫住一般客人都同樣歡迎

買完野就返歸...返到去見到井上san,又同佢入去Salon Room度傾下計,講下我既去向、香港d野同埋對share house既感覺滿唔滿意,仲關心我瞓唔瞓得慣tim(查實我第一晚我已經冇問題ga la)。之後得知佢今日大駕光臨係要同新租客搞簽約,冇幾耐有个新租客石崎san出去經過我地房門口,又打輪招呼介紹吓。之後井上san走之前提我可以寫番salon room裏面個message就走左。


行番去中途見到人地間屋嗰兩隻狗又say 個hi先

仲出埋黎歡迎我^^
篠原san(左)同做護士嗰位日本人
多左井上san

今日買既食糧
尼間唔會學得"SUNDAY"嗰間唔俾袋(黎到日本竟然又返番轉頭唔習慣拎環保袋...)


尼個"どら焼き 豆乳入り"(加入豆奶既紅豆燒餅)我又要視佢做"好朋友"
lar,尼個"好朋友"勝在夠cheap,但cheap得黎有質素,真係有少少豆
奶香味,紅豆餡又冇偷工減料,最緊要係能夠當你晚晚食完飯都唔
夠飽想宵夜揾野咬又唔想食得入肉既時侯佢就可以救你幾命tim ar!
因為"好朋友"既身價cheap到只係39円個jar!!~~(睇怕我以後都要做
DORAEMON lar...^o^)我又請左4個俾我個貴人食lar...

跟住我入房食d野寫埋個blog就又一日lar。

沒有留言:

張貼留言