2012年2月18日 星期六

16-2-2012 (16日目) - 審查被拒的一天

食左個包就出去E MOBILE度,埋去竟然話審查唔通過?!(唔過又話嗰面冇講原因佢就更加講唔到,相信同未攞到外國人登錄証有關)
之後我又趕住要打過東京嗰面揾人事部個manager約面試,又未有電話之下唯有去電話亭打,打到去人已經走左,叫我明日11:30後打去會喺度,之後留左言俾其他人。

之後就過去SoftBank度試下問Prepaid card,等嗌名埋courter等左好耐,等到埋到去問原來係有SIM lock既關係,一定連部手機俾你1set所以就算咭有貨都係冇用,佢仲話係只賣一段時間冇哂貨成個月,咁就叫佢問吓其他比較近既幾間同難波嗰面d分店有冇貨,結果都係缺。
最後我就再叫佢問多幾間,佢已經話咁會太滋擾加上有幾個客等緊就算la。問唔到就同佢講出2年0機價plan,跟住睇完我張原票同passport就又話出唔到。真係煩!~

咁就諗住咁近返去問下彭san係咪一日未有外國人登錄証就出唔到電話,同佢亶報後佢唔信冇Prepaid Card賣就同我出去問清楚。去到問另外一個男仔都係話冇哂貨亦唔知幾時有...
咁就問佢簽2年0機價plan,佢就竟然話可以,跟住都揀埋部機色最後都過唔到審查,都係冇講原因(由於佢可以用銀行户口過數,佢可能係怕d人用唔夠2年走左走佢條解約罰金數)。之後又拎左另一部最平都要俾多11000円有多既機出黎話可以一次過買斷尼部機就可以出到plan,如此一來又要sai錢買部機後又要俾罰金,我梗係唔受la...

咁又唯有過au度問,都知係冇SoftBank咁抵但都冇乜選擇...入去問prepaid card係冇賣,就直問簽2年,佢就係咁打電話去問應該係審查嗰邊,但嗰陣時已接近放工時間都冇人聽,所以就叫我明日早上去就唔洗等飛兼好快打得通佢審查電話。

之後返去即刻煮野食,食明太子cream汁雙腿蛋意粉,個汁帶粉紅色幾靚。配盒頭先喺SoftBank等嗌埋位時送既伊藤園MIX果汁(都見到佢有个雪櫃擺滿尼d size既飲品喺入面,少酸都ok)
同場加影"篠原風大根煮",係篠原san整多左d俾我試下,佢就係嗰支酒加昆布汁見到佢仲有落d醋黎調個湯。估唔到第一次整俾我食地道日本人手勢既竟然係個男仔。
佢加埋d大葱同栗米落去,d日本蘿白幾甜又無根,個湯因落左d醋有少少酸味又有d昆布汁味,幾好食幾特別。(match哂佢種整咕做怪既style,未問係咪篠原家既家常菜tim)
今晚早瞓明日就早d再去au度碰吓運氣...


沒有留言:

張貼留言